a

dinsdag 4 november 2008

'Kwetters' is van start gegaan!

'Kwetters' is vanaf nu de site waarop u uw Twitters (USA), ik bedoel uw Kwetters (NL), kwijt kunt.

Een Kwetter is (net als een Twitter) een korte bondige tekst (maximaal 150 woorden) , waar je als lezer het hartgrondig mee eens of oneens kunt zijn, om kunt lachen (of huilen) of die je aan het denken zet. (Ik werd op dit idee gebracht door onze vriendin Florentine Jagers op Akkerhuis)

Alleen kwetters die volgens mij het plaatsen waard zijn worden geselecteerd: enig niveau is noodzakelijk. Over niet plaatsen wordt niet gediscussieerd.
Op kwetters mag gereageerd worden. Reacties die naar mijn idee kwetsen worden verwijderd of niet geplaatst.

Ik ben momenteel bezig de blog vorm te geven. Mocht je al een kwetter willen plaatsen: stuur hem op naar: a.van.diermen@gmail.com

Arian van Diermen, Wageningen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten